Vilniaus r. Egliškių šv. Jono Bosko gimnazija

Kviečiame susipažinti su Vilniaus r. Egliškių šv. Jono Bosko gimnazija     

Kas yra Vilniaus rajono Egliškių šv. Jono Bosko gimnazija?

Vilniaus rajono Egliškių

šv. Jono Bosko gimnazija yra mokykla.

Toliau šiame tekste

šią gimnaziją vadinsime mokykla.

Ką mokiniai veikia mokykloje?

Mokykloje mokiniai mokosi įvairių dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • lenkų kalbos,
  • matematikos,
  • istorijos,
  • muzikos,
  • dailės,
  • biologijos.

Biologijos pamokose mokiniai mokosi apie gyvybę,

  • fizikos.

Fizikos pamokose mokiniai mokosi

apie tai, kas vyksta pasaulyje.

Pavyzdžiui, kodėl šviečia saulė.

 

 

Dar mokiniai dalyvauja įvairiuose renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose.

 

Mokykloje mokosi skirtingo amžiaus vaikai.

Todėl mokykloje yra daug skirtingų:

  • grupių,
  • klasių.

Mokykloje yra tokios grupės:

  • ikimokyklinio ugdymo grupės;

Čia mokosi maži vaikai.

Jiems yra:

  • 2 metai,
  • 3 metai,
  • 4 metai,
  • 5 metai.

Priešmokyklinio ugdymo grupė;

Čia mokosi vaikai, kuriems yra:

  • 5 metai,
  • 6 metai,
  • 7 metai.

Priešmokyklinio ugdymo grupėse  vaikai ruošiasi mokyklai.

Mokykloje yra tokios klasės:

  • 1 klasė,
  • 2 klasė,
  • 3 klasė,
  • 4 klasė,
  • 5 klasė,
  • 6 klasė,
  • 7 klasė,
  • 8 klasė,
  • 9 klasė,
  • 10 klasė,
  • 11 klasė,
  • 12 klasė.

Kokie darbuotojai dirba mokykloje?

Mokykloje dirba:

  • direktorius,

Mokyklos direktorius yra Zbignev Čech.

  • mokytojai,

Mokytojai moko vaikus.

  • virėjos,
  • kiemsargis,
  • valytojos,
  • vairuotojai,
  • logopedas.

Logopedas padeda, 

kai vaikui sunku kalbėti ar bendrauti.

  • psichologas,

Psichologas padeda, 

kai vaikas jaučiasi blogai.

Pavyzdžiui, vaikui labai liūdna.

  • specialusis pedagogas,

Specialusis pedagogas padeda,

kai vaikui blogai sekasi mokytis.

 

Mokykloje vaikai gali lankyti įvairius būrelius.

Būreliai kiekvienais metais keičiasi.

Jeigu norite sužinoti,  kokie būreliai yra mokykloje, galite paklausti mokyklos darbuotojų.

Kada mokykla dirba?

Mokykla dirba:

  • pirmadienį nuo 7 valandos

iki 18 valandos,

  • antradienį nuo 7 valandos

iki 18 valandos,

  • trečiadienį nuo 7 valandos

iki 18 valandos,

  • ketvirtadienį nuo 7 valandos

iki 18 valandos,

  • penktadienį nuo 7 valandos

iki 18 valandos.

Norite daugiau sužinoti apie mokyklą?

Spauskite mėlyną nuorodą apačioje

https://www.boskogimnazija.vilniausr.lm.lt

Jums atsidarys interneto puslapis.

Čia apie mokyklą sužinosite daugiau.

Turite klausimų apie mokyklą?

  • Paskambinkite telefonu. 

Mokyklos telefono numeris yra 

+370 5 238 5295.

 

 

 

 

  • Parašykite elektroninį laišką.

Mokyklos elektroninio pašto adresas yra 

info@boskogimnazija.vilniausr.lm.lt

Kokią informaciją rasite mokyklos interneto puslapyje?

Informacija mokyklos interneto puslapyje yra suskirstyta į skyrius.

 

Šiame tekste aprašomas skyrius

Struktūra ir kontaktai.

Šiame skyriuje yra parašyta informacija apie mokyklos darbuotojus:

  • kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
  • kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
  • kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.

 

Kur yra mokykla?

Mokykla yra Vilniaus rajone, Egliškių kaime.

Mokyklos adresas yra Egliškių gatvė 1.

Autoriai

  • Tekstą lengvai suprantama kalba rengė Olga Katenel.
  • Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo Miglė Baltrūnaitė, Inga Daraškienė.
  • Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Kristina Meigytė.
  • Teksto vertinimą koordinavo Indrė Nagumanova.

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
2. 08.55—09.40
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 10.00—10.45
  • 4. 11.00—11.45
  • 5. 11.55—12.40
  • 6. 12.50—13.35
  • 7. 13.40—14.25
  • 8. 14.30—15.15
  • 9. 15.20 —16.05